Je bent geen robot

ZORG NET ZO GOED VOOR JE HOOFD ALS VOOR JE LIJF

Als je goed in je vel zit, gaan dingen beter. En makkelijker. Je stapt met een lekkerder gevoel uit bed, hebt meer energie en krijgt meer voor elkaar. Maar waarom zorgen we dan vaak slechter voor ons hoofd dan voor ons lijf?

Spring hoger, stuiter terug

Door proactief te zijn krijg je meer inzicht in je mentale gezondheid. En voorkom je dat je vastloopt. Als je genoeg veerkracht hebt, spring je hoger. En stuiter je terug als je de bodem raakt.

Het mooie is: die veerkracht kun je zelf genereren.

Jouw digitale psycholoog

The Mental Move is jouw psycholoog, maar dan digitaal. We helpen je in een veilige omgeving aan je mentale gezondheid te werken. Op de momenten dat het jou uitkomt en in een tempo dat jij prettig vindt. Professionele mentale back-up, op een toegankelijke manier.

Preventie

Gaat alles goed? Zorg dat het goed blijft gaan. En dat je stapjes zet op de gebieden waar het beter kan.

Meet regelmatig je mentale gezondheid en vergroot je vermogen om terug te veren. Je hebt met The Mental Move op elk moment toegang tot digitale zelfhulpmodules, waar je ook bent. Maak jezelf slimmer, gezonder en gelukkiger.

Zorg

Zit je er doorheen? Psychologische hulp is dichtbij. Met een persoonlijk, digitaal plan voor je herstel kom je er beter uit.

Stuur een berichtje naar een ervaren psycholoog, of voer een videogesprek. Samen kom je op de weg terug. Obstakels zijn er altijd, maar met goede coaching spring je er op eigen kracht overheen.

Acceleratie

Je kunt ook beter worden zonder ziek te zijn. Heb je het gevoel dat je meer uit jezelf kunt halen? Getrainde psychologen coachen je naar een hoger niveau.

Op welke punten wil jij groeien? Door professionele coaching ga je anders denken en vergroot je je bewustzijn. Ontdek de snelste weg naar de beste versie van jezelf.

Hoe werkt het?

THE MENTAL MOVE IN 3 STAPPEN

1. Jij registreert je

Nadat je werkgever zich aangemeld heeft voor The Mental Move, kunnen jij en je collega’s gebruik van ons maken.

Als het licht op groen staat, registreer je jezelf en heb je binnen vijf minuten toegang tot je persoonlijke digitale ontwikkelruimte.

2. Aan de slag

Begin waar en wanneer je wilt. Houd een digitaal dagboek bij, doe praktische oefeningen en vergroot je kennis met hoogwaardige wetenschappelijke content. Via tekstberichten of videobellen heb je direct contact met een psycholoog. Een veilige, snelle manier om samen aan jouw plan te werken.

3. Hou je voortgang bij

Check regelmatig hoe je er mentaal voor staat. Heb je stappen gemaakt? Ontdek wat goed gaat en wat beter kan.